forts.

jaa.. 11-tiden när linus kom så var vi på datan.
sen efter en stund ringde en av mina poik-komppisar.
vi hade påhögtalare så att alla skulle höra varandra, och efter en stund kom vi på att
vi skulle ha 'sanning, konka & procent' (:
så vi hämtade en flaska oh så satte vi gång (;
guud vad nologa frågor v hittade på ;p
fast kul hade vi.
och efter en stund skulle jag, vicke och jessica följa hem linus (:
fast då var redan klockan mellan 3 och halv 4 (:
hihi :)
när vi hade följt honom enda hem fortsatte vi att chatta med samma tysom hade
ringt oss tidigare.
efter en stund somnad vicke och efter kanske 10 minuter somnae också jessica.
så jag var ensam vaken (:
halv 6-tiden började jag också stänga av datan (:
och sen somnade jag så småningom.
kl halv 9 (?)
förvi skulle på futsal träning. jag gjorde ingt 'extra' den dagen.
 och den hä veckan har jag inte heller gjort något. men dt märks att det blir prov tider igen.
eftersom jag inte har hunnit blogga.
fast skall försöka skärpa mig eller vad tycker ni ?
skall jag ha en blogg paus ?

men nu skall jag iallafall pysa.
see you ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0