en rolig & en tråkig!

hejssan hoppssan (; idag i skolan hade vi så bäst med jessica.
vi har gått och skrattat hela dagen till en av våra klasskompisar, filip :))
han satt vid sitt skåp där han har sina böcker och plockade till den lektionen som han skulle ha,
jag och jessica stod bredvid och pratade. och filip härmade allt som jag sa men han sa det med gnällig ton -.- ;p
så tillsist tyckte jag att det var så jobbigt så jag gick till hans skåt och rev ut nyckeln
och gick tillbaka till jessica ;p
efter en stund när han hade sakt gankska många gånger att jag skulle ge tillbaka den så sa han:
-alltås ni borde ju schämmas!
(han talade riksvänska på skojj)
jag och jessica höll på att DÖÖ av skratt;DD guud om ni skulle ha hört det och ännu sett hans min. jag lå på golvet och grät istället för skrattade och jessica stod och garva :''DD
alltså jag grät för jag hade redan skrattat så mkt så jag orkade inte skratta mera och tårarna bara sprutade ;)

jag börjar ännu skratta till det bara jag tänker på det :')
puuh...

japp, men nu till den tråkiga saken´.. mamma blev sur på mej och tog min bärbara dator så nu
kan jag inte uppdatera så otfa. tror att jag får den i helgen eller måndag. (är på vår stora ator nu när jag är ensam hemma  )  ;D

så inga uppdateringar mera den här veckan tror jag :// joo, kanske från skolan i torsdag när vi har dataraster :)

imorgon skall jag och kollapå sähly träning & på fredag blir det BY! <3 :)
på lörda skall jag till RAISIO och se hur flickorna klarar sig i futis:)) efter det till pappa :)
hör av mej när jag har en dator i närheten :)

puss hej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0