o fuck it's monday!

hej! idag är det måndag igen, suck!
igår var jag till meri-tejo, och åkte blades. jag och min kompis som var med hade super kul (:
vi åkte överallt ;D
i slutet ca. 1700 när vi skulle åka sista gången för att sedan lämna tillbaka utrustningen,
föll jag.
helt klart !
jag ramlade före en "gupp" för min skida fastnade på något konstigt sätt..
och jag slapp inte upp därifrån. tillsist kom det en gubbe dit (en sån som vaktar)
han hade snöscooter och jag fick åka med den till ett hus där det fanns en soffa, jag hade så ont i knä att pappa tycket det var bäst att åka till salo. jag och pappa åkte iväg. men när vi hade suttit där ca 30 min. så sa en läkare att vi är inte klara före mitt i natten om vi väntar där så vi åkte vidare till pulssi i åbo.
jag gick först in till en läkare och sen till röntgen och läkare igen. han sa att jag har stukat ledbanden. så det blev kryckor och bandage 1-2 veckor.. om inte det blir bra fort. man får hoppas på det bästa!:)
kryckorna är jätte-jobbiga! man får röda, sjuka händer och sjukt i armarna :s
nå på gymnastiken kunde jag ju inte vara med, så jag fick sitta och se på vad de andra gjorde. :(
MEN alicia är VÄRLDENS BÄSTA BÄSTIIIIS !!! <3333 älskar dig verkligen min sötis ! <3hon hjälper till med maten i skolan och mina böcker. :) och vi har ALLTID  lika kul ! du är så underbar!(L)
 annars har det inte hänt så mycket, imorgon skall jag till åbo på ett test med min hals, och blir där till onsdag så kommer inte blogga något före onsdag kväll.

men see-ya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0