Rubrik?


vet inte vad jag skall ha för rubrik?
men men, nu har jag fått min dator tillbaka(: så kan skriva inlägg igen (;
men idag åker jag iväg till kimito ca.1230
sen åker jag därifrån till Raisio kl.1430 ungefäär(;skall och kolla på vår futsal "turnering" när jag inte själv kan vara med. :(
igår var jag på byyn med alla mina friends ;D först följde jag, jessica&kelly några poikar på skojj
bara för att fittas :))
hihi ;)
och jaa.. det hände ingenting spec.

men eftersom jag skall till kimito till pappa så kanske jag inte kan blogga, för pappa har inget internet-.-
skall se ifall jag hinner till fammo någon sväng så kommer det iallafall ett kort inlägg :)
fast jag lovar inget för idag kommer jag väl hem ganska sent från Raisio, och imorgon skall jag
ganska tidigt till TEIJO och åka blades ;)) elr hur det skrivs ;D

nu skall jag fixa mej, packa min väska & välja outfit ;)

pussmoi <3

p.s. kommer sekert bilder senare omjag hittar camen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0