skid-stavar?

hejssan hoppssaan (;
idag är jag på bra humör vet inte alls varför:)
men jag brukar ju inte heller vara den som står och surar (: 
FÖR DET GÅR INTE ATT SURA NÄR MAN HAR SÅ UNDERBARA VÄNNER SOM JAG!!
ÄLSKAR ER ALLLLA !(L)(L)
skall försöka börja gå utan kryckor nu, men det går inte så bra för jag råkade vrida om benet idag
på misstag. men jag HATAR VERKLIGEN MINA KRYCKOR!!
"tuffa-gänget" från 9:an frågar om jag glömde lämna tillbaka stavarna när jag åkade slalom,
eller om jag annar bara tycker om att vara 4bent .. HAHA, nästan så roligt att jag dör av skratt.
NOOOOOOOOOOOOOOT!!!
jag blir så stressad på våra finska läxor nu, dom är alla skriftliga och SVÅRA rent ut sagt!
+ att vi i modersmål har en bok som man skall läsa några kapitel i till varje gång och 
sen får man uppgifter om det man har läst.
jag fick tex i uppgift att hitta bildspråk i kapitel 3.
och gissa vad(!) jo jag hittade inte ett ända!
men btw, 
nu tänker jag krypa under varma dun-täcket och försöka sova bort alla "läx-problem".
imorgon blir det tidig väckning, MÅSTE i duschen före jag skall till skolan.

gunatt, emilia<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0