suck.

då är det söndag kväll igen då och skola imorgon, SUCK -.-
that's life!
i morgon har vi jumppa igen, vi ska vara uute och typ skida, åka pulka.. wuuhuu.
och i tisdag kommer det bli terminens sämsta dag!


1.
jag skall ha finska resension juttu, skriftligt klart!
2. jag missar hussan(huslig ekonomi) bästa ämnet!


men idag har det varit rätt kul faktist ;)
först kl.1000 var jag och kollade på vår futsal träning, eftersom jag själv ine kan vara med.
sen kom jag hem 1200 och kl1300 åt vi mat (: jag var faktist hungrig idag, brukar inte vara det.
efter det gick jag uut med MIN ÄLSKADE JESSICA<33!! ÄNTLIGEN HA HON KOMMIT HEM FRÅN THAILAND ;DDDDD<3333333333333333333
guud va jag har saknat dej gumman min!!! <3
vi är typ som syskon så vi brukar kalla varandra sis ibland (;

men men , vi åkte pulka och miniskidor ;p puuh, va vi skrattade :'D
senare gick vi ner till hallen, vi skulle kolla innebandy :) kulkul! (:
 just nu hör jag bara på music, inget annat.

nu skall jag oxå ladda ner music, hejj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0