very funny

hejjsan hoppsan ! :)
igår bestämmde jag och jessica att jag skulle sova hos henne :)
jag var först i skolan ofc. men sen när jgag kom hem fixade jag direkt allt klart och 5-6 tiden gick jag till jessica(:
vi ha alltid lika kul! <3 :'D
vi fnittrade ofc hela kvällen. :D
var på datan och bara chillade :) tänkte åka till butiken för att köpa hårfärg och sen färga håret,
men det blev inte av.
det får vi ta nästa gång istället :) !
vi funderade först på brun båda 2, men jag ändrade mej och vill nog ha ljust iställe ;) !

idag var vi varit till kasnäs och simmat ;) efter det kom jessica hit och vi fixade naglarna ;D
det blev riktit bra :)
 nu har vi gäster häär :)
ska ladda upp bilder nu, snart kommer dt hit till bloggen (;
hejj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0