alltid tillsammans!

(MÅSTE bara lägga upp ett sista unlägg om min UNDERBARA alle!<3)


                                                                       DU ÄR SÅ JÄVLA BÄST ! 
om jag skulle bli tvungen att beskriva alicia med 3 ord skulle dom vara;
      JAG KAN INTE! :'(
hon är helt enkelt FÖR underbar! ingenting kan beskriva hur mycket du betyder för mig!<3
jag har inte känt dig så länge, men jag har på känn att det kommer bli länge!
vi skrattar alltid tillsammans,
vi gör alltid allt tillsammans,
vi fjanttar oss alltid tillsammans,
vi är alltid tillsammans, snälla lämna mig aldrig. för då kommer jag aldrig mer orka skratta, aldrig mer orka göra saker vi gjort, jag kommer aldrig mer fjantta mig. och hur ser mitt liv ut sen ? kan inte föreställa mig ett liv utan dig alicia, jag skulle antagligen förvinna och aldrig mer återvända. 
                    


 YOU ARE ALWAYS IN MY HEART!
    iloveukossa<3



                                       
                                        IM ALWAYS HAPPY WHEN I AM WHIT YOU!



                                                                              <3


                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0