dislike.

hej!
jag tycker verkligen inte om poikar som håller på och textar med en,
och skickar massor med <3 fast den bara tycker om en lite och inte endå vill vara tilsammans.
+ att mittiallt bara kan den sluta tycka om en och man vet inte om det,
blir ledsen när den inte svarar osv.
jag vet flera som tycker om mig och det är rent ut sagt jobbigt!
fast lite positivt väl ^^
men vad är det för mening med att göra en flicka ledsen ?

nåjaa, får väl stå ut med det!
imoron är jag påväg till påmine(?)
vet inte hur det skrivs, men det är ett ställe som man kan åka slalom på(:
har inte varit där förut så blir skojj att se hur där ser ut (;
vi åker ett stort gäng, massvis med pojkar och vad jag vet är vi bara 3 flickor, hihi :)
idag har jag inte nåt speci planerat, ut kanske ? 
och kameran skall med imorgon! ;D
 så skall ni få bilder på 'proffsiga' mej :'D
just joking!

men nu kilar jag ut en stund (; tror att kameran får följa med så att min blogg blir intressantare (;

kiss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0