(:

hej!
kom just in, har varit ut på länk (y)
och faktist är jag riktigt 'proud' för jag har redan gjort min fysik läxa som egentligen är tills i tisdag :FF
men skall ladda upp lite bilder tror jag (;

jo, förresten!
har ni nångång prövat en ska som ni vet att är omöjligt ? och om ni har klarat av det, ge tips!
svara, när jag har fått 5 kommentarer så lovar jag att lägga upp något som ni vill att jag skall lägga upp :)
tex. något ni vill att jag skall berätta om, någon bild eller vad som helst!
behöv verkligen svar på min fråga!

kysshej♥


Kommentarer
Postat av: jibe<3

hahha, det går jätte bra, vi far typ varje dag dit ner (; <333 vi är proffs (a)



<33 :)



kram <3 ;)

2010-03-07 @ 16:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0