tråk...

hej!
sitter just nu på google översättningprogram och översätter lite vad som helst.
 no life, i know!
men jag kommer inte på nåt roligare att göra.
väntar på att nån kul kompis skall ringa och fråga om jag hänger med ut på byn(:
men lite om idag.
jag vaknade ca 7, men jag fick nog slita tillräckligt för att komma upp ur sängen.
jag valde outfit och det blev
-svarta leggings med hål, vero moda
-svart topp, gina tricot
-grå hoodie med tryck, h&m.
efter att jag hade fixat mig åkte jag till skolan. dagen dåg ut såhär:
-finska
-engelska
-geografi
-fysik
-huslig ekonomi
-huslig ekonomi.
direkt efter skolan → skriba -.-
(skriftskola)
über tråkigt!
det var slut lite över 4 så jag åkte hem åt och började plugga engelska prov..
jätte skojj att först när man i skolan har någolunda ämnen vet att snart är det skriba,
och sen när det är några små minuter kvar på skriban vet man att man slipper hem och plugga-.-
!
men snart bär det väl av till byn, för jag är nästan 110% seker på att jag kan provet nu(:
 
skall surfa runt och läsa lite bloggar i think (;
pusshej♥

eller sen fortsätta med att översätta ord.. not!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0